niedziela, 5 kwietnia 2015

Dziesiąty imagin!!!

Postanowiłam złączyć dwa zgłoszenia w jeden imagin. Justyna i Aneta jesteście w mojej historii siostrami. :) Miłego czytania <3

Imagin 10
Aneta i Justyna. Dwie kochające się siostry. Nierozłączne po prostu. Wszystko robiły razem. Dosłownie wszystko. Ich idolami byli Bars and Melody. Kochały ich nad życie. Miały jedno marzenie. By ich spotkać. Jednak nie miały takiej możliwości. Ich rodziców nie było stać na dwa bilety na koncert. Było im przykro, że ich największe marzenie nigdy się nie spełni. Pozostało im tylko spamowanie na Twitterze.
*Pewnego dnia*
Justyna otworzyła laptopa i szybko weszła na twittera. Zobaczyła, ze ma nieodebraną jedna wiadomość, kliknęła w ikonkę i nie mogła uwierzyć na własne oczy. Zawołała Anetę:
- Aneta chodź szybko! – krzyknęła
- Już idę – odpowiedziała jej siostra
- Patrz BAM do nas napisał. Otwieramy? – zapytałam
- Jasne – odpowiedziała i zabrała jej myszkę
- Dobra ja to przeczytam – powiedziała Justyna
„Witajcie kochane. Piszemy do was, ponieważ po ostatnim waszym tweecie bardzo się wzruszyliśmy. Zdajemy sobie sprawę z waszej sytuacji finansowej i zamierzamy wam zrobić niespodziankę. Lubicie niespodzianki co nie? Kochamy was mocno” – skończyła czytać
- Jejku jestem ciekawa co to za niespodzianka. Za to ich bardzo kocham – powiedziała Aneta
- Kochają swoich fanów. – dopowiedziała Justyna
*2 dni później*
Ktoś zapukał do drzwi. Aneta pobiegła otworzyć i nie mogła uwierzyć własnym oczom.
- Jezu Leo, Charlie – krzyknęła i się na nich rzuciła
Justyna zbiegła szybko na dól i prawie zemdlała.
- BAMMMMMMMMMMMM!!!! – krzyknęła głośno i podbiegła do chłopaków
- To miała być ta niespodzianka – powiedział Leo
- Nie mogłyście do nas przyjechać, a wiec my jesteśmy u was. – dodał Charlie
- Zaśpiewać wam? – zapytali oboje
- Jasne. Wchodźcie i się rozgośćcie – powiedziała Justyna
Chłopcy zdjęli kurtki i zaczęli śpiewać ”Stay Strong”. Po skończeniu piosenki Leo podszedł do kurtki i wyjął jakieś pudełko z kieszeni i powiedział:
- A to kolejna niespodzianka- mówiąc, podał nam pudełko
Otworzyłyśmy je razem i nie mogłyśmy uwierzyć własnym oczom. To były dwa złote bilety na ich koncerty.
- Ale my nie możemy tego przyjąć – powiedziała Justyna
- Ekhem.. Musicie – powiedział Charlie i się uśmiechnął
- Dziękujemy – powiedziałyśmy i się na nich rzuciłyśmy
- W zamian my zabieramy was na lody – powiedziała Aneta
- Okej – powiedział Leo i wyszliśmy.

Teraz wiem, że marzenia się spełniają. Mając takich idoli wszystko jest możliwe. Kochamy ich. 

18 komentarzy:

  1. Twoje opowiadania są cudowne. Przeczytałam wszystkie. Czy mogłabyś zrobić jeden na moja prośbę o Leo *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka powiem ci szacun dla Ciebie powinnas wydac ksiazke. A zrobisz dla.mnie z Leo??? ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes cudowna.Czytam twojego bloga i nie moge przestac przeczytalam wszystkie imaginy. :) Moglabys zrobic dla mnie z Leo? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Jesli chcesz z Charliem to prosze bardzo :* mozesz i z nim ;) :* Uwielbiam ich obu! <3

      Usuń
    2. :* Jesli chcesz z Charliem to prosze bardzo :* mozesz i z nim ;) :* Uwielbiam ich obu! <3

      Usuń
  5. Jestes cudowna.Czytam twojego bloga i nie moge przestac przeczytalam wszystkie imaginy. :) Moglabys zrobic dla mnie z Leo? <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No super,Zrobisz coś o mnie?(Gosia)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Imaginy czytałam wszystkie i są cudowne zrobiła byś coś dla mnie z Leo i Charlim? BARDZO proszę (Myszka Wiki) ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes cudowna.Czytam twojego bloga i nie moge przestac przeczytalam wszystkie imaginy. :) Moglabys zrobic dla mnie z Leo i Charlim ? Ale że ja bd dziewczyną któregoś z nich ? Z góry dziękuję ! Uwielbiam Cię :)
    Aha... i mam jeszcze jedno małe pytanko : Czy w ogóle dokończysz te opowiadanie o Nikoli, Magdzie i o BAM ? Mam nadzieję, że tak i to niedługo :) Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co się starac i pisać itd. ta strona została tytlko do czytania tego co jest tu już nikt nie wchodzi na ta strone mówiąc o autorce bloga więc wiesz... ale może kiedyś nadejdzie czas kiedy autorka wejdzie na tąstrone itd.

      Usuń
  9. mam prośbe jak zna ktoś strone gdzie aktualnie pisza na niej itd. to pls podajcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje opowiadania , ALE są za krótkie . Nie mogę się nacieszyć a one już się kończą.
    P.S Mogę też coś napisać i Ci wysłać ?
    #Katie #BAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobidz dla mnie z Leo <3 Pliss !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobidz dla mnie z Leo <3 Pliss !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś cudowna. Zrobisz dla mnie z Leo?? <3 Pliss!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrob dla mnie plisss o Charlim ( Natalka)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrob dla mnie plisss o Charlim ( Natalka)

    OdpowiedzUsuń