niedziela, 8 lutego 2015

Pierwszy imagin :)

Macie tutaj krótkiego imagina :) Oto mój pierwszy więc prosze o zrozumienie :) Miłego czytania
Imagin 1
Cześć! Na imię mam Monika. Nie lubie tego imienia. Zawsze gdy je słyszę dostaje szału. Ale dzisiaj to mnie nie obchodziło. Myślałam tylko o jednym. Moje największe marzenie się spełni. Tyle czasu na to czekałam i się doczekałam. Może zacznę od początku.
                Od kilku miesięcy mam kupione bilety na koncert Bars & Melody. Moich najlepszych i najcudowniejszych idoli. Są to miejsca VIP. Można się po koncercie z nimi spotkać, dostać autograf, przytulić, zrobić zdjęcie, a nawet dostać buziaka. Po wielu długich rozmowach z rodzicami przekonałam ich, że jeżeli kupią mi bilet spełnią moje największe marzenie. Koncert był w Bristolu. To tu gdzie mieszkam. Piękne miasto. Nie miałam daleko. Mieszkałam obok Areny w której chłopcy mieli dla nas zaśpiewać. Do zobaczenia ich zostały mi 4 godziny. Musiałam się zbierać. Mama krzyknęła z dołu:
                - Monika szybko, bo nie zdążysz – krzyknęła
                - Już schodzę – powiedziałam. Byłam ubrana w dżinsy i bluzkę BAM. Czerwono-białą.                         Była śliczna. Dostałam ją na urodziny.
                - Wsiadaj – powiedziała otwierając drzwi od samochodu
                - Już, już – powiedziałam. Byłam taka szczęśliwa.
                Po 20 minutach jazdy byłyśmy już pod Arena. VIP-ów wpuszczali wcześniej. Dałam swój bilet, pocałowałam mamę w policzek i poszłam w stronę wejścia. Zaczęłam biec. Sama nie wiem czemu. Chyba dlatego że byłam podniecona J. Po 3 godzinach spełniło się moje największe marzenie.
                KONCERT SIĘ ZACZĄŁ. Wszyscy śpiewali. Ogólnie piosenek było 10. Jak chłopcy zaczęli śpiewać rozpłakałam się ze szczęścia. Było świetnie i nadszedł czas na zobaczenie ich w Sali VIP.
                Stałam w kolejce do zdjęcia. Nadchodziła moja kolej i mało co nie zemdlałam. Najpierw podeszłam do Leo. Przytuliłam go najmocniej na świecie. Poprosiłam o parę zdjęć. Pocałował mnie w polik, potem przyłożył palec do moich ust i pocałował kciuka. I jeszcze normalnie się uśmiechnął do zdjęcia. Później wymieniliśmy parę zdań. Na przykład, że długo na nich czekałam, że jestem wielką fanką, że codziennie o nich myślę, że ich kocham. Dałam mu plakat, w którym podałam nazwę mojego tt, IG. Leo powiedział ze też mnie kocha i że nie raz się jeszcze zobaczymy. Uściskałam go. Potem podeszłam do Charliego. Rzuciłam się na niego. Powiedziałam, że go kocham i w ogóle. Odpowiedział że też mnie kocham. Zrobiłam sobie z nim zdjęcia. Podobnie jak z Leo. Rozmawialiśmy przez jakiś czas. Mówiłam mu praktycznie to samo co Barsowi. Dopowiedziałam tylko, że dałam Leo plakat z moimi userami do TT i IG. Uśmiechnął się i przybił mi piątkę. Na koniec go uściskałam.
                To był najlepszy dzień w moim życiu. Wracając do domu opowiedziałam wszystko mamie. Powiedziała że jeśli będzie jeszcze jakiś koncert chłopaków w Bristolu lub w okolicy to na pewno mnie puści. Byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie.
               

                

12 komentarzy:

  1. Heeej, jakbyś chciała to też mogę jakiś napisać xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie ci zazdroszczę a jednocześnie gratuluje. Spodkanie z chłopakami <3 wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio się z nimi spotkałaś O.O :( ja czekam na koncert w Polsce niedaleko mojego miasta Zazdroszczę Ci <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdro. W tym tygodniu jest koncert w moim mieście, a mnie tam nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam nie tak dawno na ich koncercie.... Zdjęcia,przytulanie, gadanie. Dałam mu dwoje zdjęcie i Imię I nazwisko i emalia żeby się ze mną skontaktował.... Napisał do mnie,,,, na emalia... BYŁAM NAJSZCZĘŚLIWASZĄ OSOBĄ NA ŚWIECIE I JESTEM, już mnie znają, na wakacjach jadę za granicę na ich koncert, o tym tylko mażyłam <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam nie tak dawno na ich koncercie.... Zdjęcia,przytulanie, gadanie. Dałam mu dwoje zdjęcie i Imię I nazwisko i emalia żeby się ze mną skontaktował.... Napisał do mnie,,,, na emalia... BYŁAM NAJSZCZĘŚLIWASZĄ OSOBĄ NA ŚWIECIE I JESTEM, już mnie znają, na wakacjach jadę za granicę na ich koncert, o tym tylko mażyłam <3 <3

    OdpowiedzUsuń