niedziela, 29 listopada 2015

Wielki powrót!

Hejka kochani :)
Jak wiecie miałam usunąć bloga :( nie byłam tu już bodajże z 3 miesiące... Miałam straszne problemy, ale teraz ppstanwiam wrócić i dokończyć opowiadanie. Może nie będę tak często dodawała rozdziałów... Bo mam nauke i inne sprawy na głowie ale postaram sie zrobić wsyztsko, żeby ten blog znów był popularny :)

Dlatego proszę o komentarze pod tym postem. Niech każda osoba która czytała opowiadanie napisze, że jest :D!
A tym czasem dobranoc :*

17 komentarzy:

  1. Miło w końcu cię zobaczyć po tak długiej przerwie! Z chęcią poczytam sobie o moich 'crazy seals'❤ Powodzenia, słońce!

    Zapraszam Cię gorąco do mnie:
    http://widmowy-las.blogspot.com
    (bardzo chciałabym poznać Twoją opinię)❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduje sie do czytania wstawiaj szybko rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na następny rozdział <3!!

    OdpowiedzUsuń
  4. o bosz juz myslalam ze sie nie doczekam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstawiaj szybko rozdział!
    Melduję się 🙋

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem i od wczoraj zaczęłam czytać twoje fanfic ;3 Jest cudowne. LEEEOO <33 czekam na kolejne rozdziały.

    Ps. Niech mnie ktoś pocieszy bo ak strasznie chciałabym znać się z Bam..... ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak czekałam! <3 Myślałam że do nas nie wrócisz <333333 Tak się cieszę ;* Twoje opowiadania są cudowne <3 Czekam z niecierpliwością <3 Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak czekałam! <3 Myślałam że do nas nie wrócisz <333333 Tak się cieszę ;* Twoje opowiadania są cudowne <3 Czekam z niecierpliwością <3 Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś cudowna i się nie podawaj <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dasz radę. Wierzymy w ciebie. Piszesz przecudowne ff 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz radę. Wierzymy w ciebie. Piszesz przecudowne ff 😘😘

    OdpowiedzUsuń