poniedziałek, 30 listopada 2015

Postanowienia!

Hejka kochani :)
Widziałam sporo postów że czekacie na kolejne rozdziały itp. :) Bardzo mnie to cieszy ze po takim czasie nadal jest ktoś kto chce czytać to opowiadanie. Może nie jest najlepsze, ale to ono dawało mi siłe do życia. Dzięki temu mogłam, mogę sie wyrazić. czuje sie silniejsza. 
Postanowiłam parę rzeczy:
1. Rozdziały będę wstawiać co 3/4 dni :) (chyba ze coś pójdzie nie tak, to napisze wczesniej)
2. Co dwa rozdziały będę chciała prosić którąś z was o pomoc, zeby ulepszyc opowiadanie.
3. Będą tu również organizowane konkursy :) 
Macie może jeszcze jakieś pomysły? Piszcie w komentarzach :D 

5 komentarzy:

  1. Genialnie! My też się cieszymy :) Ja nie mam żadnego pomysłu, ale myślę, że rozdziały nas narazie zadowolą :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Może napiszesz raz jak poznałaś bam i czy ich widziałaś na żywo? (jak to już kiedyś pisałaś to przepraszam, jestem tu nowa <: )

      Usuń
  2. Hej:-) Miło, że jesteś tak świetnie zorganizowana. Uwielbiam Bars&Melody, to moje życie, moje serce, moje łzy marzenia, cele... Jednym słowem - nie wyobrażam sobie życia bez nich. Bardzo cieszę się, że będę mogła poczytać coś Twojego autorstwa, sądząc po planach - ruszysz z pełną parą:D Bardzo chętnie pomogę Ci jeśli będzie taka potrzeba, możesz na mnie liczyć:-) Życzę Ci powodzenia i najlepszego, dużo weny przede wszystkim:-)

    Będę tu regularnie zaglądać, ale jeśli coś, to na moim blogu jestem kilka razy dziennie. Zachęcam Cię także do spojrzenia na te moje opowiadanka:-)
    http://widmowy-las.blogspot.com

    Trzymam za Ciebie kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem - akcja dzieje sie za szybko. Aż czasami myśle sobie ,,co ona tu nawyrabiala?"
    Zwooolnij 😊👌
    Pozdrawiam, mimo wszystko fajne opowiadanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. moimzdaniem opowiadanie jest cudowne i wszystko dzieje sie w swoim czasie i niemoge sie doczekac kiedy ciag dalszy

    OdpowiedzUsuń