niedziela, 20 września 2015

to koniec!!!

Usuwam bloga przepraszam :(

12 komentarzy:

  1. Zartujesz sobie? Kurwa pisze to 5 raz bi mi sie usuwa:) mam ochote cie zabic kurwa tak rozkrecilas akcje 2 miesiace nue dodajesz rozdzialu i dupa? Mialam taka sytuacje :) sucz zapomniala o ff a ja nalogowo czytam :) chcesz zebym kurwa dostala depresji? Tamta sucz jeszcze bardziej skomplikowane zrobila kurwa zabije cie rusz dupe i to pisz kurwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Co? Błagam nie rób tego!!!!!!!! Jest to najlepszy blog jakim byłam !!!! Kocham te opowiadania które piszesz Proszę nie usuwaj go !!!!!!! Jeśli chcesz możesz mi oddać bloga chętnie sie nim zajmę ;) Rówinież piszę opowiadania o BAM Proszę ale tylko go nie usuwaj !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się XD również mam bloga o BaM 😊😀

      Usuń
  3. Zgadzam się z Marcinem :) Proszę nie usuwaj bloga tylko oddaj go komuś!Jak widzisz masz już nawet 1 chętną osobę więc nie musisz szukać.Wiem że możesz mieć powody żeby nie pisać rozdziałów.Zrób to dla nas i tak jak pisałam powyżej oddaj go komuś.Nie pozbieram się jak go usuniesz!Naprawdę!Nie czytałam lepszego opowiadania o Bam.Proszę nie usuwaj bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nie! To najlepszy blog jaki czytałam. Uwielbiam to co piszesz, każdy rozdział jest bardzo ciekawy i nie mogę doczekać się następnego. Prowadzisz tego bloga naprawdę NAJLEPIEJ!!!! Proszę przemyśl to jeszcze :c

    OdpowiedzUsuń
  5. http://barsaandmelody.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. http://barsaandmelody.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie usuwaj kocham te opowiadania .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie :)
    http://illbemisingyoubam.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. barsandmelodypolska.blogspot.com
    Szkoda, że cię już nie będzie :(((

    OdpowiedzUsuń